Konfalägeeer!

Godafton käääära bloggläsare. Ser nu att mitt besöksantal trillat i botten, inte okej! Nä men ärligt så orkar jag inte bry mig, det är sommarlov och jag är ledare på kanske världens bästa konfaläger. Igår åkte jag alltså ut till Tavelsjö vid klockan halv fem. Klockan sex, eller ja strax innan, började det trilla in konfirmander och jag var nervös som få men sjukt kul kändes det att äntligen vara igång. Ska jag berätta allt vi gjort sedan dess skulle det här inlägget bli flera sidor typ, men vi har lekt en massa, ätit supergod mat, pratat om frälsarkransen, fördomar om kristna, vem gud är, vilka vi är och lite allt möjligt. Älskar det här gänget, alla är så galet positiva! Imorgon kommer nog bli lite mer chill för min del, jag och Rebbe kommer kirra frukost sedan under pass 1 kommer vi inte vara med, både eftersom vi är typ för många ledare och för att vi tänkte duscha och fixa lite annat kanske, hehe. Så nu måste jag sova, sju ringer väckarklockan! Har tyvärr inte tagit några bilder, men vi har ju en lägerkamera som det senare kanske kommer någon bild från. Nattinatti people!
-
Det är ju ändå ridkonfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0