The past is in your head, the future's in our hands

Har tappat bort mig själv någonstans på vägen känns det som. Just nu är jag främst trött och smågrinig. Gårdagen spenderades alltså i stallet, efter skolan då. For sedan hem men min egentliga plan blev inte av vilket inte förvånade mig alls, tyvärr. Jessica räddade dock kvällen när hon ringde och frågade om jag ville ha sällskap. Blev upplockad av henne, Erik och hans två kompisar + en till bil med hans kompisar. Vi for runt lite, bland annat till en stuga i Norrmjöle och till donken, sedan till en av grabbarna där Jessica och Erik självklart somnar. Tur dom andra var snälla och sociala! Kom hem runt två kanske, och kollade datorn innan jag somnade med kläder och allt på. Bra Malou..
-
Denna dag spenderade jag med att sova länge, sedan upp och käka frukost. Förlåt till alla er jag tänkte fika med idag, det blev ändrade planer och kaos med massa. Kom på att jag ville klippa och färga håret innan sommarn, och skulle det hinnas inom flera veckor skulle det behöva ske idag. Tur Joanne ställde upp och klippte det, och nöjd blev jag! Massa tack!! For hem och färgade håret, och sedan dess har jag packat typ. Borde gjort skolarbete, men fan det får bli imorrn typ. Nu ska jag nog sova. Imorrn blir det stall sedan stan och vidare ut till Tavelsjö för ledar-/planeringskväll. Kommer nog uppdatera dåligt inom dom närmsta två veckorna, men ha det gött!
-
Sämst bild, här va det klippt men inte färgat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0