If there is something I can do, help me through

Hejhopp! Har inte orkat blogga på några dagar nu, men jag lever än! Vet inte riktigt vad jag gjort dom senaste dagarna, i måndags hängde jag med Jessica och Erik om jag minns rätt, i tisdags morse for mamma ifrån mig och hon kommer inte hem förns på söndag. Den dagen spenderades i stallet, som var askalas då jag va ute i skogen och busade med Doris som jag inte ridit på länge, sen tog jag det bara lugnt. Idag tog jag lång sovmorgon, även om det inte va tänkt, och sen drog jag och hängde med Jessica, vid nio for jag ner på stan och träffade Dessi i en timme. Hann också säga hej till Anna, Lisa och Cajsa som hittade mig på stan. Kom hem ganska sent och kikade på tv en stund innan jag gick och la mig i sängen. Nu är planen att sova och imorrn ska jag dra till stallet och sen hitta på nåt med folk. Sov sött!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0