We were never ever together

Godkväll. Jag övervägde att skriva om konfen, men det finns sjukt mycket att säga och jag orkar inte skriva allt. Vill ni veta nåt om det får ni fråga helt enkelt! Men hur som haver är jag stört nöjd med dom tolv dagar som konfen var, det har varit både kul och lärorikt på många sätt.
-
Gårdagen, alltså midsommar, spenderades med den hemlige beundrare som skrev det förra inlägget. Vi var hemma hos mig ett tag sen for vi ut till kont där vi satt och snackade och kollade på den fina utsikten, vädret var ju helt underbart. Sjukt mysigt var det att ta igen förlorad tid och prata ikapp om allt, har saknat min baabe! Innan hon for hann vi också se en sjukt värdelös film. Lägger upp bilder från midsommar imorrn!
-
Nu; bildbomb från konfan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0