10/5-2012

Fyfan va go dag de här har varit. Fick igen religionsprovet med ett resultat som är allt annat än något jag kan klaga på. Matteprovet jag skrev idag har jag en ganska good feeling om. Och laserdome, det var AWESOME! Så stört roligt, synd bara att min kära make satt fast på ett tåg och inte hann in. Vi vart en blandad kompott av nio stycken, plus lika många randoms på första omgången. Det gick sådär, laget kom tvåa och jag kom elva. Jag hade tre platser bokade för en andra omgång men det var ingen som ville joina, så det blev jag, Teo och en massa knattar som var ungefär till midjan på mig. Vårat lag ägde, haha. Bara småpojkar som var helt galna! Vi vann (såklart, hehe) och jag kom 3a.... Väntade på Dessi som kom till stan hungrig och ganska less. Vi tog en hamburgare på megazone och snackade en stund innan hon for till hästen och jag hem.
-
Hittils har den här veckan varit helt okej, jag hostar dock som en tok typ konstant. Var hemma i måndags då jag knappt fick sova, men då jag och mamma ändå skulle in och hämta matteboken tog vi en sväng förbi myrorna där jag hittade en kavaj och en jeansskjorta för en lagom peng. Tisdagen var jag i skolan trots att jag knappt sovit då vi hade lektioner jag behövde vara på. Stallet på eftermiddagen var trevligt och Loyd jobbade på finfint!
-
Resten av veckan ska spenderas kurerandes. Känns skönt att vi inte har några prov förns nästa vecka så plugget får vänta ett tag. Måste försöka styra ihop planerna för helgen, vet inte riktigt hur det blir med saker och ting, men troligtvis blir det att hjälpa till på konfafestival på lördagen. Om jag inte åker ut till Norrbyskär då. Nu ska jag försöka somna även om jag knappast tror att jag kommer göra det än på ett tag. Nightynighty!
-
Mysbild från i tisdags då vi satt ute i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0