Are we getting closer, or are we just getting more lost?

Höll på att skriva såhär känner ja mig just nu, men ingen kanske fattar..
-
Godkväll! Har inte riktigt något att skriva men kände ändå för att uppdatera. Äntligen börjar jag se ett slut på alla dessa prov, efter imorgon kommer det inte vara särskilt mycket kvar. Det här veckan känns lite halvseg men det blir skönt när den är över och jag bara har en vecka kvar!!!
-
Igår red jag Bengan, som var väldigt konstig. Han kastade med huvudet och galopperade eller slängde med frambenen. Periodvis gick han ändå ganska fint, menmen. På kvällen gjorde jag klart historian som kommer redovisas imorrn. Idag har jag släppt ut hästar på morgon, powernapat på skolan på lunchen, suttit på café station och pratat skit med Emelie och chillat hemma. Har hunnit fixa klart inför bokpratet imorrn också. Har gått och blivit produktiv helt plötsligt!
-
Den glada känslan jag skrev om sist sitter i, även om jag inte är helt tokig hela tiden, bara ibland. Kan säga att det beror på flera saker, skolavslutning, taggad inför att vara konfaledare osv. GÖTT! Nu måste jag sova, har dock sovmorgon och börjar först 10.55 men ändå, är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0