Bra helg

Godkväll, måste få säga att det har varit en bra helg den här helgen. I fredags for jag ju då till mannen min och sov där, mycket trevligt var det och mycket snacks käkades! Kom hem ett tag innan middag på lördagen och efter lite velande fram och tillbaka for vi in till stan och hyrde film och köpte grejor så vi kunde göra pizza. Filmen vi såg hetter typ Thorne, och var relativt värdelös. Hängde inte riktigt med och den var seg, dessutom två timmar lång. Pizzan däremot var toppen!
-
Idag gick jag upp relativt tidigt för att vara mig på en helg i alla fall. For in till stan där vi i ledarteamet träffade dom som ska gå ridkonfens föräldrar, och konfirmanderna då. Var ganska slappt, vi fikade, hjälpte dom att prova lite kåpor och så. For hem och har bara tagit det lugnt sedan dess. Ätit och duschat typ. Nu ska jag ta och försöka sova lite, måste dock berätta att nyrakade ben (med nya rakblad) i en nybäddad säng, det är en toppenkänsla! Nattinatti!
-
Tar typ aldrig nå nya bilder, men den här tror jag inte jag har laddat upp förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0