Dansa pausa..

-
.. var låten vi fick dansa till i morse på idrotten. Sjukt kul var det men jag ville inte direkt satsa med min hosta /förkylning så jag satt ner lite nu och då. Var en ganska lugn dag idag och på naturkunskapen skulle vi jobba med ett grupparbete, så vi gick och satte oss under en trapp där det var ordninggjort så det var jättemysigt! När vi slutat drog jag ner på stan och snabbfixade lite innan det bar av hemåt. Runt halv sex kom Emelie, Fanny och Amanda till mig, och eftersom Amanda säljer grejor för mary kay så hade vi smink/hudvårdskväll. Jättemysigt var det, och jag fick paket, whopwhop! Efter det så käkade vi tacos tillsammans och sedan droppade dom av och jag satte mig och såg en värdelös film. Imorgon blir det konfirmandfestival och forhoppningsvis ta en fika med Nadia som jag inte träffat på jättelänge! Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0