Eternity torn apart

"Some day I'll learn to love these scars, still fresh of the red-hot blade of your words"
-
Godkväll! Var några dagar sen jag bloggade nu, eftersom jag varit ute på äventyr. Nä okej jag har bara umgåtts med folk långt in på småtimmarna och inte hunnit blogga om dagarna. I alla fall, i fredags var skolan som vanligt typ, sen blev det flum på stan med Cajsa och Anna, sen drog jag hem och gjorde ingenting. På kvällen kom jag och Anna på den briljanta idén att vi skulle hitt på nå, sagt och gjort. Vi for in till stan rätt sent och umgicks med folk tills vi typ somnade på stället. Lördagen var seg men till sist släpade jag mig iväg med mamma till ersboda och kikade på lite grejer. Hittade dock inget annat än massa nödvändigheter på apoteket. For hem och åt och så. Började kolla på ESC sen fick jag för mig att dra till en kompis och se det och så blev det. Låg och snackade typ hur länge som helst och så blev det att jag sov där.
-
Denna dag har det inte hänt jättemycket. Körde hemåt och for förbi på SURF en jättekortis sen hem på riktigt. Satt med datorn en stund och hoppade sen in och duschade. Chillade ett tag sen drog jag och mamsen in och åt på eurasia. Var inte lugnt gott! Rullade typ därifrån sen. Nu ska jag nog ta och försöka sova så jag orkar med skolan imorrn efter helgens korta sömnstunder. Sov sött!
-
Nån random bild, whopwhop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0