Find me somebody to love

Hejsan! Denna helgen blev mycket mer fartfull än jag först trott. Igår trodde jag att jag bara skulle vara på konfirmandfestivalen, men det slutade med att jag träffade Nadia en snabbis på stan, for på konfirmandfestivalen och hjälpte till med ett lekpass. När vi satt och utvärderade ringde Petter upp mig och sa att dom var några som skulle grilla, så jag drog dit och kände mig som en outsider tills det kom några jag kände. Dock vart vi inte så många så vi bestämde oss för att dra till ett födelsedagsparty där det var massa midgårdare. Var kanske inte så kul som jag hoppats på men ändå roligare än att sitta hemma, och vi passade ju på att gratta Petter som fyller 18 idag, grattisgrattis! Körde bredvid Paul hela vägen till stan, stackarn fick cykla rätt fort för att hänga med.
-
Denna dag har spenderats sovandes och slöandes. Vaknade på fel sida och det höll tyvärr i sig hela dagen, kanske för att jag inte orkade göra frukost förns jag var väldigt hungrig. Imorrn blir det att råplugga inför saamhällsprovet på tisdag. Är ganska sur på mig själv just nu för att jag inte börjat tidigare men det är ju som inget att göra åt saken.
-
Goodnight daaaarlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0