Fly to a dream, far across the sea

Helt sjukt vilket kaos det är i min hjärna. Snart är skolan slut, då ska jag ut som konfa ledare. Har inte fattat att jag inte är knodd längre, utan ledare... Fattar inte att jag går ut ettan om en vecka, galet. Fattar inte varför jag inte bara kan bestämma mej. Sluta driv med mig, hjärnskrälle.
-
Dagens intressantare händelser har varigt enligt följande: bokprat på svenskan, mattenationella, hem och fika, stall då jag red ut på Loyd fin hest, hem, dusch och mat, död. Religionsprovet imorrn får gå hur det vill. Jag far iväg på äventyr imorrn kväll, förmodligen i alla fall. Hörs. Over and out.

Kommentarer
Postat av: 884

Hey girl!

Just wanted to say that I hope you're doing well! (:



I'm doing okey, life has it's up and downs but I guess I'm alright :)



I heard this song, it made me think..

http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0&ob=av2n



Wishes, http://www.youtube.com/watch?v=Y5Zy2GkWVFs

2012-06-03 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0