If that's what you're into

Hellåå! Sjukt uppånervänd dag, med höga toppar och låga dalar. Mattenationella i morse kan ju typ dö, så dåligt gick det. For hem och var tokförbannad men efter lite fika började det släppa. Drog iväg till stallet och tänkte att jag var tvungen att vara lite snabb, men så blev verkligen inte fallet. Plockade in Bengt som inte hade lust att vara i stallet själv så han gnäggade och hade sig. Lyckades på något underligt sätt klämma fingret, men tänkte att det inte var så farligt. Red på banan med Elin, och killen skötte sig helt okej, var lite uppe bland molnen från och till. Mona och Sussi kom hem och sa tyckte att jag skulle skutta lite, så vi plockade på mig sporrar och väst och hoppade lite, tills Bengt inte hade lust längre. Ingen lust alls faktiskt. Vi försökte med alla möjliga medel få honom över kulverten mer än den gång han skuttade, men det gick inte. Nåja, några fina språng på andra hinder blev det i alla fall, och glad var jag ändå!
-
Var lagomt stressad att hinna hem och duscha innan stöckegänget skulle samlas på bowlinghallen för käk och bowling. Trevligt var det där i alla fall, även om mitt långfinger, som numera är blått och ganska svullet, gjorde rätt ont. Fixade också en kompis att rida med på torsdag vilket känns sjukt kul! Nu ska jag försöka sova och laga min hjärna, som känns som en mosad potatis. Imorrn är det inget särskilt i skolan, men på kvällen måste jag plugga inför tyskanationella på torsdag. Sleep tight!
-
Bild på det skutt då vi faktiskt kom över kulverten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0