I'm fuckin' famous!

http://www.vk.se/637130/olja-i-rondell-vallade-olycka
Som dom flesta nog hört vid det här laget trillade jag med moppen i morse, eller ja, när jag skulle till skolan (vilket var strax innan elva). Det låg en stor grej, vilken tydligen kallas oljetråg, på vägen och efter den låg de nå mörkt vilket var olja. Jag tog det lite extra lugnt och tänkte att SÅÅ halkigt kan det väl inte vara! Men jo. Moppen försvann under mig och jag ställde mig upp rätt förvirrad. Drog upp moppen från marken och strax efter stannade en tjej som hjälpte mig att släpa in den till kanten eftersom jag stod typ mitt i en rondell. Ingen aning om hur lång tid det här egentligen tog, men det kändes som att det gick rätt fort. Det stannade en man som kört på det här oljetråget med bilen också, tydligen nån som jobbade för kommunen. Nån av dom ringde upp polis, eller räddningstjänst eller nåt. Hursomhelst var båda dom där efter ett tag och tog uppgifter. Ingen aning om vad jag sa till dom egentligen.
-
Men i alla fall, jag är okej, har skrapsår på båda knäna och ett litet på armbågen. Haltar lite lagomt då jag tydligen slog i vänster knä hårdare än jag trodde, vilket jag inte märkte förns några timmar senare. Så rent fysiskt är det små skador, det obehagliga va ju att jag vart chockad och hade typ noll koll. Började grina flera gånger om utan någon egentlig anledning. Moppen är för övrigt okej, ett handtag hade vridits så bromsen låst sig, men det var inte så svårfixat. Dock har den skrapsår på ena sidan, stackarn.. Känns bra att jag gjorde bort lite nationella på eftermiddagen även om jag inte riktigt var helt på banan då heller. Synd att det inte blev någon ridtur bara, jag har ju äntligen hittat en kompis att rida med.
-
Sjukt svamligt inlägg, men vill ni veta nåt får ni väl fråga haha! Blir nog ingen idrott för mig imorrn heller, aja måste sova ändå. Nattinatti!
-
Sämst bild, men tack skolsyster för att du plåstrade om mina knän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0