Thanks

Alltså det är galet vilket liv jag lever och vilka bra vänner jag har! Okej visst, engelska nationella (hör & läs) gick väl sådär i morse, men jag orkar inte bry mig. På matten och samhällsen var jag helt ofokuserad men spela roll! Vi hann sitta ute och glassa i solen på lunchen i alla fall! Drog i alla fall hem när vi slutade och slog på musik på högsta volym. Inte riktigt, men nästan. Käkade lite ben&jerry's och drack te. Tog fram grejor som ska packas. Dessi och mami kom hem och jag och mannen min hann flumma en hel del innan vi käkade, gjorde oss klara och drog in till stan för grillning med främst klassen. Asnajs folk, mycket snack och skratt. Som sagt, goa vänner! Körde hem i lagom tid, nu är jag lagomt trött (läs: väldigt) och ska sova.
-
Helgen kommer spenderas på Norrbyskär, dit jag åker imorrn klockan tre. Det kommer förmodligen snackas en del men också planeras läger inför sommaren och så vidare, jag är sjukt taggad! Kommer hem på söndag eftermiddag någon gång. Sov gott och dröm söta drömmar så hörs vi kanske inte förns söndag!
-
Dessi hittade änder att mata, sen skrämde Lisa iväg dom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0