Think about it

Hahah åh, jag måste ju ändå ha en av världens sötaste katter. Hon jamar typ aldrig utan har bara små lustiga ljud för sig, men när hon vill nånting så jamar hon som en tok ibland. Nyss ville hon in i garderoben, så då satt hon och kollade på mig och gjorde sig så söt som möjligt, sen jamade hon typ världens sötaste jamning. När de inte hände nåt jamade hon igen, hahah man måste ju bara älska tokkissen.
-
Okej det där kanske va jätteointressant, men tur att det är min blogg och att jag kan skriva vad jag vill! Idag har jag varit i skolan, förvånad va? Knappast. Försov mig lite och passade på att springa förbi skolsköterskan så jag fick bekräftat att det inte var något större fel på mitt finger, bara ett brustet blodkärl. På eftermiddagen hade vi inga lektioner, skulle bara göra en utvärdering, så de va chill. Drog hem och slappade ett tag innan det var middag och sen pluggtime!
-
Imorrn blir det lååång sovmorgon, börjar inte förns 10.55. Har svenska, sen lunch, sen en eftermiddag av bara språknationella. Hoppas det går bättre än det känns som att det kommer gå. Nu krafsar kisse på insidan av garderobsdörren och vill ut, got to go! (Skoja, nu tog hon sig ut själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0