Time, is a reason why we fight to stay alive

Godkvällers! Har inte kunnat blogga i helgen eftersom jag var ute på Norrbyskär. På torsdagen gick jag upp och for till stallet, tog en mysig barbackatur ut på Bullen i duggregnet och for sedan hem. Lite stressigt blev det i slutändan men inte särskilt och jag hann i tid till färjan där jag hittade Raphaelle och Cajsa. Snackade massa på väg ut och på väg till gården.
-
Vi har hunnit med massor under helgen som varit, men bland annat så har vi tagit en rundtur på gården, varit på muséet, varit på andakt, gått igenom tjänster och annat om KFUM, haft TSU övningar, planerat lägret, lyssnat på föreläsning om psykiska diagnoser, gått första hjälpen utbildning och pratat om gårdsrelaterade skador, skrivit kontrakt och provat ledartröjor. Även bastat, dansat/hoppat runt, spelat brännboll, spelat fullkontaktsbasket, sprungit runt och lekt med en tennisboll, ringt och grattat Oscar som fyllde 20 (han fick en hel manskör som sjöng för honom!) och hittat på spökhistorier där jag slutade som enda överlevande! Samt massa mer som jag inte orkar skriva upp.
-
Riktigt rolig helg med andra ord, är dock stört trött i skallen efter den och dagens lektioner vart inte särskilt fokuserade på. Svängde förbi tandläkaren i eftermiddags eftersom jag bet sönder tandställningen på två ställen i helgen, mentos var boven... Hann även med att träffa Jessica och Erik en snabbis på stan. Erik fyller ju faktiskt 18 så grattis igen! I samband med det åt jag också årets första glass på stan. Imorrn är det mattenationella som gäller hela dagen. Efter det blir det snabbstall och sedan in på bowlinghallen för middag och bowling med stallgänget. Nu ska jag gå och snyta mig sedan sova, stackarn här är ju fortfarande inte av med förkylningen...
-
Tog inga bilder alls i helgen, men titta vilken söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0