I could never live the way they want

Godkväll! Den här dagen har varit som vanligt med skola, skrev ett religionprov i morse som jag inte har en aning om hur det gick på, men jag är glad ändå. Har ju en kladdkaka som står och svalnar nu så! Hur som haver, valborg ägde fett.
-
Kvällen började hos Lisa med gooo ceasarsallad till middag. Vi åkte ett helt gäng till campus där vi kikade lite på majbrasan men mest pratade och virrade runt. Letade toa och skrattade, massor. Levde livet, var stört glad. Vart förvirrad om vars folk skulle fara, bestämde mig för att dra till Holmsund och tog Dessi med mig. Snacket fortsatte dock med andra människor. Vi spelade spel och åt godis, hihi. For hem i rätt lagom tid för att fortfarande leva. Och det spelar ingen roll vad mannen min säger, det var jag som räddade henne när hon vaknade upp blödandes! Man har ju inte första hjälpen-certifikat för inget, heheheh..
-
Nu ska jag tjocka mig med kladdkaka! Känns bra att uppgifterna i skolan numera är jämnt fördelade, ser det ut som i alla fall. Hugs and kisses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0