Hur kan man tappa orken att andas?

Skrev det här inlägget för någon dag sedan, i måndags närmare bestämt, men hann aldrig slänga upp det så fyller ut det och lägger upp det nu istället!
 
Sitter just nu i skolis på en relativt dålig dag som blev helt okej när jag hämtade kanske världens bästa bok i bibblan, visserligen på tyska men ändå. Lite besviken på bilderna i den då dom inte är lika fina som i den svenska versionen, men ändå ruggit snygga. 
 
Det som hänt sen sist då, i torsdags då jag var ledig red jag ut barbacka på Gullan. Ett medvetet eventuellt dumt val då hon kan få för sig att inte gå och börja stegra, men efter lite tjafs löste allt sig ändå. Dagen vände snabbt då jag var stört hungrig och insåg att jag knappt skulle hinna äta, men efter mat och att ha lugnat mig blev jag glad igen. Vaknade hos älsklingen och drog till skolan där vi fick en fotouppgift som känns askul och jättesvår. Blir säkert något bra av det också, på sikt. Fredagskvällen var vi i stan och kikade på invigningen för tunneln vid järnvägstorget. Hann också se några som åkte bräda/skidor och stööört ad taggad jag är på att dra ut och åka.. Resten av helgen var vi hos mig och gjorde typ ingen nytta, bara myste och såg film. 
 
Den här veckan då, har väl inte gjort mycket vettigt. I måndags hade jag namnsdag så då var vi hos mig och käkade cupcakes. Igår var det stall och det blev en tur med finaste Doris som var precis lika fin som alltid. Idag har varit en trött men ganska slapp dag då ingen lektion varit särskilt ansträngande. Roligaste var pedagogiskt ledarskap då vi skulle redovisa våran aktivitet. Jag, Paulina och Emma snackade om teckenspråk, och sedan fick vi lära oss om origami och köra ett core-pass. Ikväll har jag typ legat och sovit, och nu blire Game of Thrones sen dejta kudden igen!! Ska också lägga upp massa fina webcam-bilder vi tog efter nån lektion nån dag, dom är sjukt fina. Imorrn är det halvtemadag som vi styr för sam-ettorna vilket kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0