I've been down but I'm back in a magic zone

Gokväll! Veckan som varit har varit fylld med massa olika känslor som hoppat fram och tillbaka, hoppas bara att nästa vecka blir stabilare. Dom sista dagarna innan helgen var det halv-temadag för samettorna på torsdagen vilken var slapp för mig och Linnéa då vi fixat fika och föreläsare. Torsdag eftermiddag bjöd på en asmysig ridtur ut med Doris och sen en färd in till stan och världens finaste. Hela fredagen var jag ambassadör för niorna men missade ändå bara en lektion.
 
Fredag kväll drog jag och några fina människor till ett spex på vasakyrkan och sen hem till Lisa för mys. Igår gick jag och älsklingen på en promenad på några timmar och på kvällen kom Dessi och Emil förbi på fika och film vilket var sjukt najs då hon var super-saknad!! Idag tog jag en fika med Cajsa, som skulle vara en pluggfika men som blev välbehövd tid att snacka igenom saker på istället. Ikväll har jag bara slappat och tagit det lugnt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0