Living on the edge

Tjoba! Ligger just nu och myser samt pluggar under täcket. Dom senaste dagarna har för ovanlighetens skull innehållt plugg. Igår hade vi matteprov vilket kändes bra och idag fick jag en deadline på en grej, vilket betyder att den ska vara gjord. Punkt slut, inga ursäkter. Även om det kan låta hårt så innebär det att den kommer bli gjord och det är nog lite det som krävs för att jag ska göra vissa saker. Är ju fruktansvärt lat men jag fattar att man ibland måste dra en gräns, jag gör ju inget jag inte måste. Imorgon är jag ledig vilket känns fruktansvärt skönt, var och lånade en bok som jag ska börja läsa imorrn och sprang då in i Zohar som jag inte sett på bra länge. Nä nu ska jag återgå till plugget så det är bortgjort sen. 
 
Observera dom råmysiga tjocksockarna på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0