Wake me up inside

Är så fruktansvärt less på allting just nu. Det är svart ute typ konstant, förra veckan var det inte mer än 1,7 soltimmar, på hela veckan alltså. Vi har egentligen inte överdrivet tunga saker i skolan just nu men det är mycket, och jag har ingen energi alls till att ta itu med nånting av det. Måste börja beta av saker annars kommer jag aldrig orka fram till jul. 
 
Annars så har jag inte mycket för mig, den här veckan har jag varit hos tandläkaren, varit hem och snackat massa med mamma samt varit i stallet, och idag var jag på stan en sväng och hittade i alla fall en tröja som följde med hem. Såg också treornas projekt idag vilket ägde sönder! Sjukt duktiga allihopa är.. Resten av den här veckan kan nog bli lite hur som helst, imorrn ska jag till stallet och på fredag ska jag och Cajsa fota lite. Fredag kväll innebär firande av Lisa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0