Beautiful Day

Goddag! Undra om jag borde ta tag i bloggandet igen, eller om jag ska fortsätta slappa och skriva lite nu och då. Har ju som oftast inget vettigt att skriva varje dag i alla fall. Hursom, för att uppdatera lite sen sist jag skrev, tyskaprovet i onsdags gick som förväntat inte särskilt bra. I torsdags skrittade jag ut med Bullen och for sedan in och såg operan Elefantmannen med några i klassen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den va sjukt häftig och så men jag är inte särskilt insatt i opera..
 
Fredagen var en sjukt slapp dag, började 8.25 med foto, sen drog jag, Anna, Cajsa och Lisa och såg på några filmer som elever från film- och medieprogram gjort. Efter det drog vi vidare till nicole där det shoppades lite kläder, jag fick med mig en grön camofärgad ärmlös skjorta. Sedan var det dags för lunch vilken käkades på café 22, och det var aaassgott!! Rekommenderas verkligen! När vi ätit fick vi skynda oss till folkets hus, igen, för typ fjärde gången samma vecka, och se en dokumentär om politik bland unga i Norge och om Utöya. Efter det drog jag och Lisa och shoppade på H&M, eller ja, hon hittade massa kläder till mig. Sedan drog jag vidare och fikade på café station med Emelie, Jonas och Sandra, och sen hem till Isak och käka middag, sen drog vi ut till Djäkneböle där det var samfest. Sjukt händelserik dag med andra ord. 
 
Igår tog vi lång sovmorgon och slappade mest bara hela dagen, på kvällen drog vi dock och fikade med massa sköna typer. Idag har vi också typ bara slappat, ska mest troligt fara och rida Athos ikväll. Känns kul att få rida ordentligt då jag inte gjort det på hur länge som helst! Känner verkligen för att gå ut på en prommis i det fina vädret men väntar nog tills Isak kommer hem. Ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0