Calleth you, cometh I

Hejhej, just nu sitter jag och har klassråd och vi kikar på trailers på filmer vi ska se i veckan. Dom verkar faktiskt helt okej, orkar dock inte engagera mig jättemycket. Fryser som fan, huvudet känns tungt och är astrött, känner inte riktigt för att bli sjuk även om det vore slappt att ligga i sängen nått dygn. Orkar inte med vädret just nu heller, det gör mig stört deprimerad då det bara regnar och skit, blää. Tyskaprovet imorrn kommer suga. Taggar inte stall i det här vädret, vet inte ens om jag hinner/orkar då jag inte vill bli mer förkyld och måste hinna plugga. Hoppas ni får en bra dag!!
-

Kommentarer
Postat av: Anna

jävul vad snygga vi är!

2012-10-18 @ 08:47:46
URL: http://stjarnklarhimmel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0