Could you whisper in my ear, the things you wanna feel

Hejhej! Har inte hunnit uppdatera dom senaste dagarna då jag haft lite annat för mig. For och sov borta i lördags då, och sen på söndagen for jag ut till Nydala där v-gruppen (inklusive mig själv) hade styrt ihop en femkamp, som blev en fyrkamp. Dock kom det inte så mycket folk men vi körde ändå och hade förbannat kul! Kom hem först sent på kvällen och stupade i säng. 
-
Igår var jag i skolan som vanligt, sen for jag och red ut med Athos vilket gick bra trots att han var tokpigg. Mot slutet var han till och med riktigt fin. Idag efter skolan vart det också stall, dock på Stöcke. Skrittade Bullen en sväng och for sen hem. Sjukt skönt att inte komma hem så sent. Imorrn har jag faktiskt inga planer vilket känns skönt då jag varit uppbokad mycket på sista tiden. Nu ska jag göra nånting spännande, vet bara inte vad.. Tjing!
-
jag tänker på dig typ hela tiden, du vet vem du är och jag ville bara att du skulle veta det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0