Float on

Hejhej! Har inte blivit att blogga på ett tag nu då jag inte varit hem. Men dom senaste dagarna har jag hängt med Isak, fått punka, varit på v-gruppsmöte, hoppat Nils, gjort läxa, snackat skit med folk, och bara chillat. I helgen, som var alltså, så var jag hos Cajsa i lördags där en hel hög med tjejer fikade och bara myste, och på söndagen var jag hos Ivan med ett gäng och såg skräckfilm. 
-
Inom den närmsta tiden vill och borde jag bland annat; göra läxa samt plugga inför tyskaprov, köpa nya kläder, rensa garderoben, fixa om kläder, fota, och självklart bara umgås med folk och må jävligt bra. Mormor kommer förövrigt upp ikväll vilket känns najs, vi träffas ju bara några gånger om året eftersom hon bor i Västerås. Hoppas få nånting gjort ikväll, även om jag inte tror det... Tjingtjong!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0