Hold on

Hejhej! Idag är en trött dag och träningsvärken sitter fortfarande i. Red Athos för Jessica i söndags och det kändes kan jag säga, benen var stela som kylskåp och jag hade så ont att jag knappt kunde gå. Red först lite dressyr sen skuttade vi en del och hindret slutade på 1.20m, tur hästen kan hoppa för det var då inte jag som gjorde så vi kom flög över! Red Athos i måndags också och byggde på träningsvärken lite till, och igår var jag ut en sväng med Bettan men nu börjar värken äntligen släppa lite. Har typ bara varit i stallet dom senaste dagarna alltså, och varit med Isak då. 
-
Nu har vi lunch och efter skolan ska jag klippa mig, har dock ingen aning om hur, alls!! Hoppas Joanne har nån bra idé. Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0