I told you I was freaky

Godkvällers! Just nu är jag nyduschad och har nyrakade ben, samt nyfilade naglar, och ligger bara och slappar i sängen. Stört skönt är det, men jag vill ta ut lite skönhetssömn snart så det blir ett ganska kort inlägg. Har förövrigt inte jättemycket att skriva.
-
Dagen spederades i skolan (nähää?) och efter det med fika på café station med Anna, Lisa och Cajsa, vilket var mycket trevligt och vi han snacka om allt och lite till. Kom hem och drog till stallet där jag red ut en sväng med Nils, och det gick över förväntan. Middagen idag blev sushi, till min stora glädje! Vet inte riktigt vad som händer imorrn, men nu ska jag sova så jag är redo för äventyr! Sov gott
-
Smygfotade mina classmates idag på matten..

Kommentarer
Postat av: Anna

haha fin bild! ser ju oerhört intelligent ut

Svar: jajjemeeen!!
malous.blogg.se

2012-10-10 @ 20:52:18
URL: http://stjarnklarhimmel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0