I'd hate to see you cry

Godkväll! Idag har varit en halvproduktiv dag, på matten gjorde jag typ ingenting vettigt utan satt och klöste bort nagellacket istället. På entreprenörskapen jobbade vi dock på rätt bra, och det är faktiskt helt okej kul för tillfället. På tyskan pluggades det inför provet på onsdag vilket jag intalar mig själv att jag kommer kugga, då blir jag i alla fall inte besviken. Efter skolan drog jag till Athos och for ut på en skrittrunda med Julia och hennes unghäst. Athos var lika snäll som vanligt och jag taggar att rida mer ordentligt för Jessica på söndag! Drog och hämtade Isak och for hem, hämtade också upp min spikmatta på vägen hem vilket känns toknajs! Har faktiskt lyckats plugga lite tyska ikväll och känner mig rätt nöjd. Imorrn blire skola och stall, och plugg.. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0