Klipp, klipp!

Hejhopp! Just nu har vi svenska och jag suger, som vanligt, på att göra det jag ska. Så jag bloggar istället. Som vanligt..... I alla fall så var jag hos Joanne igår i massa många timmar då hon först klippte Gabriel, sen Anna och sist mig. Det blev kort, väldigt kort för att vara mig, men asnajs! Är stört nöjd och det är skönt att blivit av med allt det slitna.
-
Till dagens äventyr, vaknade hos finpojken i morse och fick halv panik när jag insåg att jag inte hade nån nyckel och inte kunde låsa dörren, samt att jag hade asbråttom till bussen, och samtidigt inte fick tag på honom. Gick fel väg och missade därför bussen jag tänkte ta, tog nästa och fick springa som fan för att hinna med bussen till midgård. Kom lite sent till svenskan. I dag slutar jag 12.45, då ska jag hem och dra till stallet. Sen hem och duscha äta sen stan igen för v-gruppsmöte! Den här dagen känns kaos, ungefär som det här inlägget, men ändå mysig. På något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0