Playing around with the good and the evil in his mind

Goddag! Funderar lite på hur de kan va så svårt att hålla igång med att uppdatera, men antar att jag tänker på annat. Min fredag var i alla fall ungefär lika kaos som torsdagen men ändå rätt najs. På kvällen hängde jag med till obbola och träffade Isaks släkt och ni som känner mig vet ju vad jag tycker om att träffa släkt... Det gick väl helt okej ändå, hoppas jag. Igår tog vi det lugnt, städade lite på gården sen hängde med Jenny och Dennis, och idag har vi typ bara slappat. Har inget mer kul att uppdatera om tror jag, i veckan ska jag typ va i stallet och hänga med folk, har ingen riktig plan. Hör av er om ni är taggade på att hitt på nå! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är isak din pojkvän?,:)

2012-10-29 @ 07:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0