The winter is coming

Godkväll, just nu sitter jag och känner mig fett eländig. Är typ förkyld som fan med täppt näsa och hosta. Ska snart gå och lägga mig med finaste dock så det är ju mysigt men just nu vill jag bara bli frisk, är stört trött hela tiden.. Sen sist jag bloggade har det inte hänt jättemycket, hann inte hem i måndags efter jag skrittat Athos utan drog hem över dagen på tisdag istället, då jag skrittade ut i spöregnet. På tisdagskväll blev det att se paranormal activity med Dessi och Isak på bio, och jag kan säga att den var inte värd att betala för. Idag tog jag en lunch med Tone på café 22 och hängde sen med lite sköna typer innan jag drog till fianste där vi lagade mat och mamma kom på besök. Ikväll har vi annars bara tagit det lugnt. Vet inte om jag ska till stallet imorrn, mår verkligen piss så det känns drygt. Sjukt ovärt inlägg det här va, aja ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0