We never cut the hope

Hejhej! Känns som att jag blivit dålig på att blogga, men så får det va. Har ju som bättre för mig haha. Om jag börjar med onsdagen då jag bloggade sist, gjorde ingenting vettigt den kvällen trots att så var planen. Torsdagen var ganska stressig, skola först, sen bildmuséet för ett skolarbete, sen hem då planen var att fara till stallet men jag insåg att jag inte skulle hinna så jag packade och käkade middag innan jag drog in till stadskyrkan där vi hade LUB utvärdering/upptakt. Efter det drog jag till Isak och sov där. 
-
Fredagen spenderades med skola, tandläkare och middag ute med några kompisar. Igår hängde jag med lite KFUM:are + några ridkonfa knodds och samlade in pengar till världens barn. På kvällen for jag, Isak, Ivan och Anna och såg teatern Hemligheter Sökes och efter det drog vi på café station och fikade lite. Idag har jag inte gjort nåt vettigt. Var tänkt att jag skulle göra läxor nu men istället ligger jag och bloggar. Aja, ha en bra dag! 
-
Några bilder från Gammlia då vi varit på bildmuséet. Orkar inte lägga upp fler än dom här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0