Dance, fucker dance!

Hejhopp! Är stört nöjd, lämnade in en engelska uppgift typ 1½ minut innan mappen stängde, men nog fasen hann jag! I morse fastnade jag i stan då det hänt nånting, vet dock inte vad, och blev sen till skolan. Fick några sköna bilder på foton i alla fall, och sen bar det av till expert. Stod och köade, eller ja mamma köade, i 3½ h innan jag var tvungen att dra tillbaka till skolan för lektion. Tur jag träffade på Oscar så jag fick i mig mat. Var ruggit sur på expert och den förbannat långa kö som var för att komma in. När lektionen slutade fick jag reda på att mamma och Oscar tagit sig in och stod och höll en kamera åt mig, så jag körde upp dit igen, smet förbi kön in i butiken och köpte mig en systemkamera som jag så länge velat ha! En Canon EOS 500D blev det, och stört nöjd är jag! Annars har jag inte gjort mycket ikväll, bara taggat extremt inför imorrn typ... It's gonna be legend... waaaait for it.... DARY!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0