Dansa, pausa

Gokväll, blir bara ett jättekort inlägg ikväll då jag verkligen behöver sova. Igår var det alltså en hel del folk här, 23 stycken som mest. Vi grillade käk och hade det allmänt bra. Käkade tårta och snackade massa. Hade en sjukt bra kväll, tack alla ni som var med och gjorde den så bra! Idag har jag matat mina vänner med frukost, följt dom till bussen och sen dragit hem och plockat ordning lite. Mamma kom hem och vi har snackat och ätit och så. Såg ett avsnitt Dexter och somnade nån timme sen. Vid tio kanske så tog jag och Lovis en promenad runt typ halva Stöcke, vilket var stört najs. Är ganska otaggad på skola imorrn men jag får ju öppna mina presenter så de känns kul, just nu ligger dom på mitt golv och frestar mig. Ska sova nu så jag får öppna dom fortare, natti! Lovar att bjuda på bilder imorrn förövrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0