I told you I was freaky

Hejhej! Just nu sitter jag i sängen och är jättetrött. Dagen spenderades i skolan, hade ganska sega ämnen och så men fotot va najs i alla fall. Kom hem och hann bara byta om innan det blev snabba ryck till stallet. Hoppade Bengt lite och det gick faktiskt förvånansvärt bra bortsett från en ryttarmiss så han vek åt sidan och jag hamnade lite snett. Hade ju nästan räknat med att åka i backen idag men så blev det alltså inte. Efter stallet har jag inte hunnit så mycket mer än att äta, duscha och plugga lite.
-
Gårdagen spenderades då i skolan, som typ alla vardagar. Hade redovisning i entreprenörskap och det gick nog ändå helt okej. Efter skolis hängde jag med Cajsa hem och käkade middag innan vi drog till hennes kusiner för V-gruppsmöte, vilket var riktigt trevligt med massa gott fika och mysigt folk. Efter det hängde jag med Isak hem och stannade där för länge vilket resulterade i för lite sömn i natt. Har bara mig själv att skylla, så nu ska jag ta tag i det hela och somna. Ps. jag fyller år om frikkin 6 dagar!!
-
Bild på Cajsa från fotolektionen! Lovar att ladda upp en toksöt gif sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0