mmmbop.

Hejhej! Just nu har jag engelska och det är tänkt att jag ska skriva ett referat eller vad det heter. Som vanligt slösar jag bort tiden på att inte göra något alls och blir sur på mig själv. Måste verkligen ta en ordenlig pluggdag någon tråkig, regnig dag. Typ som idag, fast idag ska jag till Lisa och det är ingen tråkig dag. Saknar tiden då man inte behövde jobba i skolan, då det var jobbigt att räkna typ tre uppgifter i matteboken hemma. 
-
Hursom, igår var jag ledig och fan va skönt det var. Ställde alarm på 10.30, gick upp 10.45 och tog det lugnt på morgon. For till stallet strax efter 12 och red Bengan som fortfarande inte fattat att hinderstöd inte äter hästar. Mot slutet var han dock riktigt fin. Såret på stackarens ben ser också lite bättre ut. Efter stallet tog jag det lugnt en stund innan det blev att ta en dusch och sen käka pannkakor till middag. Drog till Isak på kvällen och såg film vilket var toknajs, kom hem alldeles för sent och är ganska trött idag. Får skylla mig själv antar jag. Btw har jag lånat en fet kamera i bibblan. Blir att fota ikväll och om det är bra väder i helgen, fota stöcketävlingarna.
-
Nu slutar lektionen om en kvart, fml. Varför gör jag aldrig det jag ska? Over and out.
Hihi den här bilden fick mig att le...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0