Somebody that i used to know

Gokvällers! Som sagt for jag upp till lycksele igår med Dessi, och så sjukt najs det har varit! Käkade middag på tåget (!) och när vi var framme hämtade Emil upp oss och vi for till honom en stund innan vi blev hämtade och for hem till en som bodde ute i skogen. Tokmysig kväll med massa mysigt folk och massa snack. Idag drog vi en sväng på marknaden men det var äckligt väder med regn så vi stannade inte så länge. Drog hem till Emil igen och käkade middag och sov film. Ikväll ska dom dra och umgås med typ samma folk som igår, men för mig blev det att fara hem trots att jag helst ville vara på flera ställen samtidigt. 
-
Sitter förövrigt mittemot (alltså, han sitter på andra sidan gången) en kille som påminner mig om något som en västeråsare frågade mig för flera år sen. Det var nämligen så att han, alltså västeråsarn, frågade om jag träffat på någon som kallas "trollet" i Umeå, för tydligen hade hans kompis som kallas så flyttat norrut nånstans. Den killen som sitter här känns som en typisk sån som skulle kallas trollet.... Ville bara dela det i alla fall! Nu ska jag chilla vidare på mitt tåg, ha det gött!
Update; nu sitter han och käkar saltgurka direkt ur burken, och dricker vätskan ur den?!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0