The call is for a warrior

Gokväll! Planen idag var att gå upp tidigt och fara till stallet, men det blev inte riktigt så tidigt som planerat. Åt en god frukost med mamma och for iväg rätt sent till stallet istället. Fotade hopptävlingarna och störde mig på det lilla minneskortet som fanns i kameran. Drog sedan hem och satte mig med läxa som jag höll på med resten av kvällen. Var dock inte allt för aktiv och tog en paus när jag insåg att jag ändå inte skulle hinna fara iväg nånstans ikväll. Nu ska jag ta och sova.. Gonatt!
-
Lovis och Nisse!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Heeeej! Fin blogg! :D
Du, kan du skicka om du fick några bilder på mig på Stöcketävlingarna?? :) Skulle vara supersnällt! :D
[email protected] :)

Svar: Heej! Tack:] ja men självklart! Har dock inte haft tid att redigera nånting, har fullt upp:)
malous.blogg.se

2012-09-26 @ 12:54:18
URL: http://charlottawendel.wordpress.com
Postat av: carro

tjaa muppis! du råkade inte hinna ta kort på mig o apollo när vi tävlade i stööööcke?? :)

Svar: Hmm vet inte, kan kika! :)
malous.blogg.se

2012-09-26 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0