Wake me up.

Goddag! Är så fruktansvärt less för tillfället. Ingenting funkar som det ska känns det som, även om jag egentligen inte ens har något problem. Skolan känns skittråkig, och det är inte ens mycket att göra. Kanske därför jag blir så förbannat lat. Skrev tydligen här senast i fredags.. Okej, i helgen var jag alltså ute på Norrbyskär. Det är alltid lika najs att komma ut dit, mår så jävla bra av stämningen och känslan och allt. Feel good. Vi gjorde allt från att utvärdera, snacka skit, hoppa supergungan, frysa och bara ha det stört bra. 
-
I måndags var det då skola som vanligt, och efter skolan drog några i klassen och fikade. Råkade fastna där lite för länge och hann bara hem och äta och byta om innan jag fick tokstressa till Cajsas capoeira där det var typ prova på. Riktigt kul var det och det är definitivt något jag skulle kunna hålla på med, men jag vet inte vart det skulle rymmas i mitt redan ganska fulla schema. Fick i alla fall träningsvärk som fortfarande sitter i, och blev påbyggd av gårdagens ridtur. Red Bengan på banan, och det vart lite rodeo. Tydligen var hinderstöden som han gått förbi så många gånger förr livsfarliga och skulle döda honom. 
-
Denna dag började då som vanligt med skola, tyska närmare bestämt. Är fruktansvärt less på den kursen, känner verkligen att jag inte fattar nånting och är inte taggad på att fatta heller. Men likförbannat måste jag ju läsa språk året ut, så det kanske blir att jag bara glider igenom och får godkänt, sen är jag nöjd. I alla fall, nu har jag entreprenörskap som jag inte heller kan koncentrera mig på. Slutar efter den här lektionen och tur är väl det. Ska nog dra ner på stan en sväng och se till att få lite gjort. Hoppas någon är taggad på en fika senare. Ha det gött!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0