Poor thing, poor thing.

Hej! Nu var det över en månad sen jag bloggade sist, och ska jag vara ärlig har jag inte saknat det.. Förlåt! Jag vet ärligt inte riktigt vad jag gjort under månaden som gått, för det har varit väldigt mycket stressande hit och dit och jag har allmänt mått skit. Dom senaste veckorna har jag verkligen lagt i en extra växel och pluggat mer än någonsin tidigare. Jag har gjort bort väldigt mycket och ligger nästan i fas, både i skolarbetet men också med mig själv. Jag kämpar på fortfarande, men nu finns det ett ljus i tunneln vilket tidigare inte existerat. 
 
Annars då? Nu är jag inne på min tredje sjukvecka men imorrn ska jag ta mig iväg till skolan. Har varit riktigt ordentligt förkyld och är fortfarande hostig, men tack vare hostmedicin och massa huskurer är jag nu mycket bättre. På lovet mådde jag dock bättre och hann med att jobba två underbara dagar. Jag hann också fira min kära mamma som fyllde år och vi var på spa och åt ute vilket var riktigt mysigt och välbehövligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0