There are two kinds of people, only two

Godkväll, det är en mycket trött och sliten tjej som bestämde sig för att skriva ett litet inlägg här. Ikväll har inte varit toppen, planen var att dra till en kompis som fyller år men jag kände att kroppen inte ville, och mycket riktigt fick jag en ordentlig huvudvärk bara en stund senare. Jag är dessutom typ konstant trött oavsett hur mycket jag sover, så det suger.

Gårdagens nerstressning var i alla fall att tillåta mig själv att sova bort hela dagen, för att jag behövde det. Dagens blev att lyssna på kroppen och faktiskt stanna hemma. Nu ska jag dejta kudden, ha det bäst!

Avslutar med en bild på gårdagens frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0