Trött och sliten

Hej igen! Var ett tag sen sist nu, men med min energinivå så är det inte så konstigt att jag inte tar mig tid till att blogga. På senaste tiden har jag varit konstant trött med ont i nästan hela kroppen. Det som gjorts är väl inte jättemycket, har hunnti umågs med min mamma då pojkvännen var i Stockholm. Vi passade på att börja övningsköra också så det känns sjukt kul! Såg melodifestivalen i lördags och det var väl ungefär på samma nivå som vanligt. Har också skrivit ett fotoarbete som gick sjukt segt, men det känns bra att det nu är inlämnat. Fick höra en sjukt mysig sak av ett barn på fritids, "du är en jättebra fritidsfröken!" och sötnosen bredvid stämde in. Dessa ungar kan verkligen förgylla ens dag. Jag tänker fortsätta lova att jag SKA lägga upp bilder från hemavan, men det kommer i sinom tid då jag har annat att prioritera. Nu ska jag upp och lägga mig bredvid min finaste. Tjingtjong tills nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0