Feeding monsters in the back of his head

Tjena, just nu sitter jag i bussen på väg mot Umeå. Det vart en aning stressigt när vi skulle käka "middag" och sedan städa ur och ge oss av, men vi hann med bussen och det var ju huvudsaken. Igår var det jättefint väder på förmiddagen, runt -10 och sol lite nu och då. Kameran fick därför följa med ut i backen. Stackaren fick till och med hänga runt halsen på mig när jag åkte, var verkligen tvungen att ta bilder lite hela tiden så! På eftermiddagen började det snöa småspik så då var det inte fullt lika härligt.
 
Idag var det tjock dimma vid centrumliften, men eftersom det var vår sista dag bestämde vi oss för att åka upp med kungsliften en sista sväng. Det var helt sjukt hur förvånade vi blev när det helt plötsligt sprack upp och var soligt och fint. När man då kollade ner var det fortfarande en tjock dimma nedanför oss. Hade tyvärr inte kameran med eftersom det såg så dåligt ut från stugan, men tog några bilder med mobilen i alla fall! Ska lägga upp bilder när jag överfört dom från kameran, hinner nog inte ikväll då jag är ganska ordentligt trött och kommer vilja sova nästan direkt. Ha det bra sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0