My preciouussss

Skola imorrn alltså.. Kan säga att jag inte har någon lust med det, alls. Men antar att det bara är att bita ihop och köra på som vanligt igen då. Idag var jag och jobbade på fritids och det var faktiskt lika mysigt som dom tidigare gångerna jag varit där, trots att det var fler barn idag. Skulle lätt kunna jobba där istället för att gå i skolan, bara leka och mysa mest hela dagarna. Har gjort ungefär ingenting sen sist jag skrev annars. Såg The Hobbit ikväll här hemma med finaste, och för er som inte märkt det redan säger jag alltså "hemma" till både mitt hus och Isaks hus, allt för att göra det svårare för världen runt omkring att förstå! Nä nu blire att dejta kudden, tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0