Sammanfattning av lovet

Hej! Tänkte att det är dags för en liten sammanfattning av vad jag gjort på sista tiden. Innan jullovet tog jag bland annat en fika med Vick samt handlade julklappar i verkligen sista minuten. Gjorde inget särskilt helgen innan jul, var bara i stallet en dag. Julafton var däremot riktigt trevligt och den firades med mamma, mormor, mormors syster och hennes man. Det var alldeles för mycket mat, bra paket, och mysig stämning, som julen ska vara alltså. 
 
 
 
På mellandagarna drog jag med min finaste til fjälls, till deras stuga mellan hemavan och tärna för att vara mer specifikt. Där vart det mest skoteråkning men också liiite brädåkning, på åkern då. Och behöver jag ens säga att det var jävligt fint där uppe när det var bra väder?
 
 
Nyår spenderades med middag med lite folk och sedan stan och möta upp en hel massa. Har dock inte en enda bild därifrån, men det var trevligt hursom! Efter nyår har jag inte gjort särskilt mycket, har hunnit jobba och umgås med min finaste annars mest vilat upp mig. Idag firar vi för övrigt 3 månader, fattar inte hur det blev så länge? Nu ska jag gå ner och umgås med lite folk i alla fall. Hoppas ni haft ett bra lov!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

JAG SAKNAR DIG

Svar: Jag saknar dig också!
malous.blogg.se

2013-01-08 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0